ضمانت کیفیت کالا

خریدار هوشمند همواره به دنبال خرید کالای اصل (original) و با کیفیت می باشد، چراکه کالاهای تولید شده توسط کمپانی های معتبر و بزرگ که دارای واحدهای تضمین کیفیت و تحقیق و توسعه می باشند، از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند. ما به این خواسته مشتریان خود ارج نهاده و تنها کالاهای اصل را ارائه نموده و اصالت آن ها را تضمین می کنیم.

شرکت لاستیک سازان زاگرس کبیر با اعتقاد و باور به رسالت صداقت و مشتری مداری، تلاش خود را برای ارائه کالای باکیفیت انجام داده و اصالت تمامی کالاهای ارائه شده را تضمین و با ضمانت معتبر عرضه می نماید. مشتریان محترم می توانند اطمینان داشته باشند که کالای خریداری شده دارای ضمانت کیفیت تولید بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته است.

کالاها و خدمات ارائه شده توسط شرکت، تماما دارای ضمانت بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در محصول یا خدمات ارائه شده در طول دوره ضمانت، مشتریان گرامی از خدمات ضمانت پس از فروش شرکت لاستیک سازان زاگرس کبیر (اعم از پیگیری و رفع مشکل ایجاد شده که شامل تعویض یا تغییر محصول یا می باشد) برخوردار می گردند.

 

رضایت کامل مشتریان کالاها و خدمات عرضه شده از اهداف سازمانی این مجموعه بوده و میزان توفیق در این مهم، با بازخوردی که از مشتریان دریافت می گردد، ارزیابی و سنجیده می شود.

×